У якості своєї основної ідеї розвитку і світогляду компанія Honor дотримується трьох принципів, які вже допомогли їй в досягненні небувалих висот:

– Молодіжність. З огляду на досить недовге, але дуже бурхливе минуле, бренд Honor, будучи сам як підліток або студент, акцентує свою увагу на молоді.

– Технологічність. Як будь-який проект, який народився вже в 21-столітті, в компанії звикли цінувати все технологічне, сучасне і практичне. Саме тому цими якостями наділені всі їх пристрої, і чим смартфон вище класом, тим яскравіше вони видні.

– Слідування трендам. Бути модним, стильним і в той же час солідно виглядати завжди було в пріоритеті у компанії Honor. Багато в чому, ця риса «фамільна» і передалася у спадок, але у Honor вона придбала якесь молодіжне забарвлення, щоб стати ще більш популярним в цих колах.