Гарантія на товар
Гарантійний період - це термін, під час якого клієнт, виявивши недолік товару має право вимагати від продавця або виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли внаслідок порушень покупцем правил експлуатації.
Також просимо зауважити, що гарантія на запчастини поширюється ЛИШЕ в тому випадку, коли захисні плівки НЕ зняті. Для прикладу: сенсор підлягає гарантійному обслуговуванню/поверненню якщо він не був поклеєним, а також захисні плівки не були зняті. Мається на увазі захисна плівка як зверху, так й знизу.
З якого моменту починається гарантія?
З моменту передачі товару споживачеві, якщо в договорі немає уточнення;
При замовленні товару з інтернет-магазину гарантія починається з дня доставки.
Обслуговування по гарантії включає в себе:
- усунення недоліків товару в сертифікованих сервісних центрах;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар з доплатою;
- повернення товару і перерахування грошових коштів на рахунок покупця.
Гарантійні зобов’язання:
На запчастини діє стандартна гарантія 14 днів.
На окремі види батарей:
- Батареї А класу – 14 днів;
- Батареї High Copy – 28 днів;
- Батареї 100% original – 84 днів.
На окремі бренди:
- ASPOR – 84 дні.
- WK – 84 дні.
- BASEUS – 84 дні.
На зарядні пристрої:
- До 75 грн – 28днів;
- 76грн та дорожчі – 56днів.
Гарантія не поширюється на:
- товар с приміткою «Акція»;
- товари з уцінкою
- мікросхеми, мікрофони, роз’єми зарядки, динаміки слухові, роз’єми сім-карти, динаміки поліфонічні, тримачі сім-карти, набори винтів, клавіатури, клавіатурні підкладки, віброзвінки, кнопки включення, накладки на кнопки, ОСА та поляризаційні плівки (в тому числі продукції Apple) з причини неможливості їх ідентифікації;
- розхідний матеріал (флюс, припой, скотч, клей, розщеплювач);
- захисне скло та захисні плівки.
- адаптери та послуги розблокування iPhone, в тому числі R SIM.
Повернення коштів
Термін повернення грошових коштів залежить від виду оплати, який спочатку вибрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення грошових коштів здійснюється на касі не пізніше через через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на карту клієнта, якщо був використаний безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем, повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.